Horsemanship

Hej hej!
Tänkte bara skriva lite om vad jag tycker o tänker om hantering av hästar och hur sjukt kul det är när man lyckas få det svaret från hästen som man ville!
Inte för att jag är "horse whisper" och kommer nog aldrig bli det men jag kan få det svar jag vill få ut av Dennis när jag grejar med honom och det räcker gott och väl för mig!
Horsemanship beundrar jag sjukt mycket. ALLA som kan kounicera med hästar på detta sätt är mina idoler!! Jag sitter ofta och kollar på videor och försöker ofta snappa upp små saker som dom gör eller säger när dom grejar med hästarna och jag tar åt mig alla tips jag bara kan!
Jag kommer framöver länka till videor som jag hoppas att ni tittar på. Det är videor på människor som jag beundrae sjukt mycket som har riktig "hästkänsla"  Ni klickar HÄR för att se vidon.
Watch and learn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0