Uppdatering om tha helg

Hej hej! 
Tänkte börja att skriva om lördagen lite granna.
Igår va jag i stallet på em och gick ut en sväng med Sioned med Hanna och Evelina och redan red jag Dennis i ridhuset lite granna med Rebecca. Måste verkligen säga att det är svinit kallt i stallet nu på vintern asså, känner mig som en pingvin som knappt kan röra mig när jag är där pga alla kläder.. haha men vad gör man inte för värme?
Efter stallet eller ska man säga när jag lämnade fruktskålen, gick jag hem till Alva där Hanna,Evelina,Alice och Thyra va.
Efter en stund där så åkte vi hem till freddan där det var lite roligt folk :)
Vi gjorde inget speciellt, bara massa prat o sköj.
När vi varit där hel kvällen gick vi hem till Alva och sov där, en helt perfekt lördag med andra ord!
 
Idag på söndagen:
Idag va jag hemma hos Alva hela fm o bara slappade, som ni kanske har märkt har jag även bytt header som jag o Alice gjorde idag så tack för hjälpen min snälla kompis! Men det är fortfarande lite småsaker som ska fixas på designen så den är inte helt klar än men iaf bättre än förut :) 
Vid tre tiden åkte vi till min mormor som fyllt år och sedan när vi varit där en stund åkte vi vidare till ett annat släktkalas, måste bara älska maten på kalas alltså! 
Mycket mer än det har inte hännt idag, Dennis fick vila men tror han bara tyckte det va skönt, just nu har jag precis lagt mig i sängen för att kolla på tv efter att ha städat mitt rum, ska även plugga spanska snart oxå... kul..
 
Hoppas iaf att ni hade en bra helg lixom jag och om ni undrar varför bloggningen blir sämre är det för blogg.se appen inte funkar :( 
 
Bild från igår när vi fotade 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0