Ingen stenfri väg

Hej hej!
Först o främst vill jag ursäkt för den dåliga bloggningen idag men mår inte jätte bra just nu. Har bajsigt ont i huvudet o halsen men vad säger man, Don't worry be happy!
Även om alla säger att man inte ska klaga på att man har ont någonstans o sånt tycker jag även att man kan klaga i lagom måtta, o inte gå en hel dag o klaga på att man har ont i huvudet även om jag kan göra det ibland.. Jag tycker oxå det såklart att det är jobbigt o "deprimerande" när folk går o klagar hela tiden.
Men har man ont i halsen kan det vara skönt att få sagt det till någon men då räcker det att säga det EN gång, inte 100 gånger o ta ut det över kompisarna o stämma ner dom.

Iallafall har väll inget speciellt hänt idag, på ridlektionen red jag Skip o det gick inte jätte bra, helt okej.
Han kändes bara seg o allmänt avstängd..

Det här har varit en riktig knepig dag med många problem o lösa så nu ska jag gå o duscha typ en timma o lämna alla problem utanför dörren! Hoppas iaf att ni har haft en bra dag!

Smygtitt på vad jag fick av Gunn för att ha passat valparna, ser ni vad det är?:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0