Godermorgon i denna sal

Tjinixen!
Har ni vaknat än eller?
Klaaart ni har! gött med skola eller hur?

Idag lyder schemat:

•Upp o kolla julkalendern

•Gå till skolan

•Åka hem o plugga svenska då jag har inlämning på fredag

•Gå till stallet o rida ut, gå ut o gå med Sioned

•Hem byta om, åka till skolan för utvecklingssamtal

•Hem o softa på livet

Som ni ser har jag ganska fullt upp idag så bloggningen kanske inte kommer vara på topp eftersom jag måste prioritera skolan i första hand nu!

Ni får en liten gullig bild på Dennis från KM som va i höstas :)



Kommentarer
Anonym

Hej, jag rider också på Jutagården (på måndagar) och tror att jag har sett dig i stallet någon gång. Men jag läste att du ridit länge och tänkte ifall du visste om man kan hyra småponnysarna på sommarlovet?
Kramkram!

2015-06-01 @ 20:01:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0