Lucia 2012

Hej hej goa läsare!
Hur har ni det? Jag har det iaf ganska bra, bara ett arbete kvar sen e det lov! Så jäkla skönt, bara 7 dagar kar typ (y)

Men tänkte iaf berätta lite om Lucia tåget vi hade idag på skolan.
Dagen började tidigt i skolan så ingen sovmorgon här inte! Men det e ganska skönt att gå upp tidigt så man kommer igång ;)
Vi hade iaf tre föreställningar o det kan ha varit årets mest failade luciatåg.. Haha
Inga kunde typ sångerna vi sjöng fel, mikrofonerna dampade o tjöt lite då o då, en tjej svimmade nästan, vissa sjöng falskt osv osv. Haha men vi hade roligt iaf!
Vi hade även våran dansuppvisning efter luciatåget vilket va ganska kul, det va dåligt som satan själv men kul ;)

Nu e jag hemma o pluggar no, sen när jag e klar ska jag nog typ.. Sova. Eller nått

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0