Sorry

Hej hej :)
Först o främst vill jag ursäkta för den dåliga bloggningen idag men har verkligen inte hunnit, så det e inte bara något som jag hittat på som en dålig ursäkt!
 
Och för det andra vill jag bara säga, hur skönt är det inte gned helg då?! Sååå gött! 
Har så mycket nu i skolan o känns bara som att man är sönder stressad hela tiden pga skolan.. Visst att jag vill ha bra betyg o det bästa jag kan få men tänker ändå inte låta skolan ta över mitt liv.
 
nog om det, idag har jag iaf varit i skolan, efter skolan gick jag bort till stallet o hade stalltjänst, efter fodringen o så släppte vi Dennis o Gosswhak i ridhuset där dom hade ganska mycket damp.. Hehe 
Nu är jag med Rebecca o hon sover här ikväll o vi har haft super mysigt med god efterlängtad pizza, tv o massa snack ❤ 
 
här är FRUKTANSVÄRT DÅLIGA  bilder från idag i ridhuset men tyckte dom va lite söta på den lila kötbullen som springer runt där..
 
Ha en fortsatt bra fredag :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0