tomten jag vill ha en riktig jul

Tjenixen gamla som nya läsare!
idag är jag hemma från skolan för jag är sjuk, det e ju kuuull.. not.
Aja jag måste iaf plugga lika mycket som jag skulle gjort om jag gick till skolan då vi har mycket i spanskan just nu :(
Men det e sjukt va tiden går fort, det är bara 8 skoldagar kvar till jullovet! tycker inte ni det går fort?
Känns som det va förra veckan sommarlovet va slut typ..
 
Nu på morgonen har jag även skrivit en önskelista och den lyder:
 
¤Svart stor mysig halsduk, då jag tar min systers hela tiden... hehe

¤Svarta hunter stövlar
 
¤Beats hörlurar, blåa eller rosa
 
¤Stickade tröjor, blusar 
 
¤Pengar av mormor & morfar och farmor & farfar
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0