F***********N

Hej hej glada läsare!
överlever ni skolan eller?
För det gör inte jag iaf! Vet ni varför?!
Jo för ni förstår lilla pucko Lovisa är i farten igen o kommer o hälsar p mig allt oftare o oftare nu.
Det va så att nu har jag suttit hela tiden sen jag kom hem o skrivit min spanska inlämning som blev typ lite mer än en datasriven sida,allt går bra o när jag är klar ska gå o äta lite. Stänger då igen locket på datorn o den stänger av sig. 
Då kommer jag på att jag inte vet om jag sparade eller inte.
Öpnnar datorn o den startar men tror ni arbetet är kvar??
NEEEEEEEEEEJJJJJJ DET ÄR DET INTE! 
Satan va trött jag blir på de! Orkar inte med längre. 
Så nu får jag sätta mig o skriva om hela arbetet o ha en jättekul kväll.
ÄLSKAR mitt liv just nu. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0