3 september 2012

Hejsan Hejsan.
Just nu e jag mest irriterad på allt och alla... men orkar inte bry mig så skiter i det nu. e nog bara trött...
Idag var det en kort skoldag för mig, jag var bara där fram till llunch för jag skulle till tandläkaren och planera lite om när jag ska få min tandställning osv.
I skolan gick vi typ bara igen schemat o sånt för att dom nya 6.orna skulle fatta för vi har ett litet speciellt system på våran skola. så nu drar vanliga skolan igång med vanliga lektioner för vi har haft två tema veckor så nu drar det igång på riktigt!
Efter tandläkaren så åkte vi och hämtade min moppe hjälm som det kanske kommer upp en bild på senare :)
See you later aligator
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0