Snö

Hej hej, har ni sett att det snöar?!? Somnade igår kväll med en grön trädgård o vaknade imorse med en vit! Vad hände där lixom? Jag tycker iaf att det e sjukt kul att det snöar för jag ÄLSKAR julen!! Så nu kommer väll hela Facebook vara spamat med "nu snöar det" statusar... Åhh lite jobbigt tycker jag med dom, vi andra vet lixom att det snöar för det e typ samma sak som att skriva " nu går jag på toa" statusar o vem bryr sig om det egentligen..? Inte jag iaf :)

Just nu kom jag till skolan precis, har världens softaste dag fram för mig med hela fm med film o em med hemkunskap! Naaaajjjsss!!
Nu idag åkte även Ella o Christian till Danmark så nu har jag Rut hela helgen(y)

Ha en bra fredag ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0