Helgen

Hej hej kompisar!
Denna helgen har nog varit den lugnaste o skönaste på länge! Gunn åkte utomlands i fredags så jag, Amanda, jossan o Matilda passar dom fram till på tisdag! Åh dom e så söta så!! I fredags hade jag stallet som vanligt och red en sväng med Carro. Allt gick bra o rullade på som vanligt tills att strömmen gick vid 6 tiden och eftersom det va ponnylektioner i ridhuset va det helt kolsvart där så vi fick skynda oss att hjälpa till där osv osv. Men allt gick ändå bra o efter typ 45 min kom strömmen tillbaka då vi kunde fortsätta mocka o så!
Igår (lördag) vaknade jag väll vid halv 6 tiden på morgonen av att hundarna låg över mig så det blev en tidig lördagsmorgon! Dagen rullade på i stallet o med hundarna, inget speciellt hände väll, o sedan på kvällen hade jag o jossan en riktig Disney film kväll då vi kollade på 5 olika Disney filmer. Älskar tecknat!!
Idag har allt gått bra oxå, red ut en stund med Alice o Sofia, grejade lite med Sioned och tog hand om alla skötarna. Idag sover jag nog hemma för har lite läxor o annat jag måste fixa så nu va denna sköna slappis helgen över o nu e det bara att tagga för skola imon!
Men nu ska jag kolla solsidan så ha det bra så länge :)

Bild på mig o jossan när vi sover med hundarna o Amanda inte fick plats.. Hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0