.

Chilldag kan man lugnt säga att det varit! Efter skolan så gick jag till stallet o red ut en sväng på Dennis. Jag red en tur själv på vägarna så det va väll inte något speciellt så som hände men det va en mysig tur. När jag kom tillbaka till stallet så hade jag planerat att gå ut i gå med Sioned men eftersom dom inte hade kommit in då o det nästan var mörkt så sket det sig eftersom hon skulle äta sin lunch innan o så men det gjorde inget för jag grejade med henne lite inne i stallet ist typ tvättade, ryckte manen osv :)
Efter detta hade jag då planerat att gå hem o plugga vilket gick sådär, för jag blev bara distraherad av tv o andra saker hela tiden så fick inte så mycket gjort men det nödvändigaste iaf så utifrån detta har jag nu bestämt mig för att sluta planera då det ändå aldrig går som jag tänkt mig, fattar inte hur andra gör det för det går verkligen ALDRIG som jag tänkt mig, men men..

Hoppas ni har haft en bra onsdag iaf så ha det bra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0