Lilla hästen plopp

Hej hej, idag har varit en bra dag för Lovisa tillman, om man bortser från att jag va i skolan men det va kul där oxå, fick glass av lärarna o lite sånt :) nu på em hade jag stallet men det va helt okej, åkte bort till Sioned som jag har gjort varje dag sen vi släppte dom o hon mår prima skinka, sedan nu senare på kvällen red jag lektion o vi hoppade på gräsbanan o det gick väll bra!! Har inte hoppat på ett tag så är nöjd med honom, vi hoppade bana o det gick bra!c: kanske kommer bilder från det senare! Jaja nu kom jag precis hem iaf o ska duscha o lite sånt o sen ska jag kolla påååå........... BIG BROTHER:D:D
Bild på mig o Sioned



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0