Gårdagens

Hej hej! Nu kom jag precis hem från stallet och jag red ett dressyr pass i ridhuset nu när det regnade. Jag red igenom dressyr programmet LB:1 för jag ska ut o tävla på lördag så då tänkte jag att det e bra om jag rider igenom det ordentligt. Det kändes bra o han kändes fin o mjuk! Idag har jag även lämnat in mina ridstövlar till skomakaren så han kan laga dom. Pappa va på Hööks på vägen hem från jobbet o han köpte nya transport skydd och transport täcke och lädergrimma eftersom jag verkligen behövde nya grejer!!! (kommer bilder på det senare ikväll!)
Här är lite bilder på Dennis från förra veckan när häst jäveln inte ville komma in... Nää skoja bara, Dennis e bäst!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3192532/images/2012/pic_202119809.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0