Gårdagen

Hej hej, sorry att jag inte bloggade igårkväll men jag va jätte trött så jag somnade i soffan kvart över åtta ^^
men igår va det iaf tävling o på morgonen va det working hunter o det är när man först hoppar en bana o sen rider sitt program. Det gick inte jättebra med hoppningen eller rättare sagt det gick piss! Jag vägrade ut mig så a...
Men sedan på em va jag även med i vanliga engelskaridklasser o då gick det hyffsat, han va lite trött men för att vara så trött e jag ändå nöjd. Jag kom 4:à men får hoppas på en bättre placering nästa gång!:) efter alla tävlingar last tränade vi, Gunn o Pia hjälpte mig o eftersom att han är så rädd av sig tog det en stund, vi provade nästan alla sätt o den transporten har frångår ring så bestämde vi oss för att bara gå rakt igenom transporten o vi stog länge o väl o tillslut gick han med mig igenom:D vi gick igenom den några gånger utan att han tvekade någonting!:D Jätte stolt över honom!!
Tänkte bara meddela att min duktiga syster och Olympica vann båda sina klasser så Grattis Amme ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0