Fuck My life

Hej, nu har jag precis kommit hem från skolan. Förut i skolan på idrotts lektionen sprang vi intervaller Vikjet var ganska jobbigt men det hick väldigt bra FÖRUTOM att som ni kanske vet från förr så har jag ganska mycket problem med min häl, har ju haft hälsporre och benhinnflamation m.m och idag fick jag jätte ont i min häl, vill verkligen inte få tillbaka att det börjar göra ont nu igen. Jag har ju inte haft ont sedan i julas typ..? Jätte segt så nu kan jag typ inte gå meeen man ska inte klaga så jag kör på dagen som planerat, fast jag har inte planerat något.... Men a^^ Jag funderar faktiskt på att baka lite .. Jaja får se hut denna dagen slutar men uppdaterar mer sedan så hejdå :))))))

Hehe, bjudeeer.
Men Fuck you hälen, ska fan skaffa robotfot...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0