Do as everybody else...

Namn: Lovisa Tillman
Kallas för: Lowe
Stjärntecken: Hhm.. Tror jag e sjöngungfru...
Höger eller vänsterhänt: Höööööööger
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej
Längd: 177cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: blond
Fräknar: lite
Motto: You get it if you fight for it
Kär? Nix
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja och nej. Hade varit trevligt med lite värme
Vilket schampo använder du? Just nu det tressemmé som e på reklamerna
Vilken parfym använder du? Burberry
Vad är du rädd för? Att dö, kryp (spindlar) älgar, dom går inte att lita på!! Kanske en Björn oxå, asså jag menar vad fan gör man om man möter en Björn?? De e ju inte så att man kan springa ifrån den eller klättra upp i ett träd... De e la bara att hoppas att man blir en hyfsat god måltid istället...(y)
Gillar du att tvätta? Tvättmaskinen får göra det jobbet
Gillar du berg- och dalbanor? Ja det är skööjj om den inte e för läskig som tex. Uppsvinget, kanonen eller atmosfear!
Filmen du köpte? Kommer inte ihåg det jag hyr typ bara..
Låten du hörde: ehm, prima skinka-lejonkungen....^^
Personen du ringde?Josefin Tollbom
Personen som ringde dig? Storasyster
TV-program du såg? Bigbrother
Person du tänkte på? Jag tänkte på alla deltagarna i huset
Låt: Just nu spelas Sean banan, disney låtar o väääääldigt gamla låtar!!!
Sak att göra: Umgås med vänner, träna, o hästen såklart
Sport: ridning, all slags skidåkning & löpning, (går inte i det längre men går ut o springer hemma)
Dryck: festis^^ <3<3
Kläder: Till vardags så har jag gärna på mig några jeans och en fin topp till. Dock känns det som om jag aldrig har kläder hemma så jag brukar oftast slänga på mig något. En hemmakväll är ju deg givet!
Film: step up filmerna e inte helt fel
Bil: Ingen aning, finns många häftiga bilar men helst alla..
Serie: Desperate housewives & glee

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja, när jag bråkat med någon av mina allra bästa vänner.
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Hahhahaha jupp
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja
Antal…
Gånger du varit kär? Det har jag inte koll på
Gånger ditt hjärta brustit? Ett antal
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Eftersom jag går i grundskolan har jag kontakt med många men har tappat kontakten med några från den skolan jag gick på innan vilket är synd!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ehm, 1 gång typ..
Senaste…
Boken du läste? Eftersom jag hatar eller ogillar, att läsa böcker så brukar jag oftast sluta när det är som tråkigast. Alltså första sidan.
Personen du fick e-mail av? Typ någon tråkig reklam
Personen du fick brev av? Inget brev, men jag fick massa kort när jag fyllde år
Personen du fick sms av? Rebecca Bohlin<3
Gången hela din familj åt middag tillsammans? tisdags
Saken du köpte? En tröja från h&m
Vad har du gjort idag? Varit i skolan och på vattenpalatset
Brukar du svära mycket? Ja det gör jag faktiskt, inget jag tycker är speciellt vackert!
När stiger du upp på morgonen? Beror på när jag börjar skolan brukar vara runt 06:30-07:30.
På helgerna sover jag tills jag vaknar av mig själv, alltså typ halv 8
Vad har du på dig? Svarta jeans, ett vitt linne och en beige stickad tröja
Vad ska du göra ikväll? Kolla tv, städa mitt rum och sova
Vad är du allergisk mot? Kvalster, damm, Fuck this shit!!
Var har du ont? Just nu ingenstanns
Använder du hårspray? Nej, eller ibland
Kan du stå på händer? I typ 2 sekunder, fast i vatten går det så länge jag kan hålla andan (y)
Håkan Hellström eller The Ark? Båda e sämst
Salt eller socker? Beror på vad man har det på
Gillar du ketchup? Till en del saker
Är du glad nu? Japp :D
Var du glad igår? Jaa
Stockholm är… ? Sveriges största stad
Göteborg är… ? Sveriges näst största stad
Kan du sjunga? Jag sjunger för att det är kul men det låter som en åsna som har ont i magen
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Alla, bara varit i Norge Tyskland o Danmark heller aldrig flugit flygplan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0