Bad day

Hallå där köttblåbär !
Idag e inte en jätte bra dag för Lovisa Tillman, har stalltjänst hela dagen o det började inte direkt bättre med att klockan 8 i morse gick en häst bort... Sedan skulle jag visa Jack åt Gunn för det var några som skulle komma o kolla på honom för han e till salu så då hann jag inte gå ut o borsta Sioned :( (fast det va kul att visa Jack men ändå)
Så i em ska jag hinna med stalltjänsten, gå ut med Sioned, rida Dennis, lastträna o hjälpa till o bygga bana till imon då det är "pay and jump" o jag har ingen aning hur jag ska få ihop det... Men det löser sig säkert :D
Ikväll ska även Jessica sova hos mig så får hoppas att dagen kan bli räddad då ;D
Men njut av dagen så hörs vi sedan!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0