Söndagen & mådagen

Söndagen den 10: idag va det hästensdag, jag höll i ponnyridningen och under dagen va det agility, shower, tävlingar och mycket annat på våran lilla gård! Jag tävlade i open klassen och vi var 11 st som tävlade, efter "framridningen" låg jag etta men sedan efter program ridningen kom amanda min syster och tog vinsten mitt framför näsan på mig!! Så irriterande men kul för henne, så då kom jag tvåa! Men Amandas häst Olympica är överlägsen när hon sköter sig, hon är ofta mycket uppe i luften och dampar men när hon inte gör det så är hon överlägsen för hon är en sån jäkla "showhäst" dennis charmar sig mer till vinsten^^ haha söt ganska dålig men det va den enda som jag hittade :)

Måndagen den 11: idag vart det den sista "riktiga" skoldagen, fast vi satt typ o gjorde ingenting... Hehe på em hade jag stallet o mycket mer än det hände det inte på denna dagen....:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0