Lördagen & söndagen

Lördagen den 2: då vart det dax för tävling i nygård, framtid ingen gick bra eller ah allt gick bra förutom
När jag red programmet för han va VÄLDIGT spänd o rädd gör staketet i första klassen. I andra klassen gick det bättre men han var fortfarande spänd så inga höga poäng, men all kritik gick ut på att han va spänd men annars gick det bra!!:D
Bilder kommer senare från dagen för dom e på datorn som inte vill starta...:( på torsdagen till fredagen sov även frugan hos mig! O idag åkte hon till Turkiet, det va ju nu som jag egentligen skulle ha följt med henne men vi åkte ju till Kanarieöarna så då kunde jag inte följa med:( saknar henne redan den knäppisen, ahaha söt bild va?!?

Söndag den 3: på lördagen sov alva hos mig o vi dampade, spelade lite fotboll, kollade film o åt maassa godis :D på dagen fick Dennis vila och jag klippte gräset med våran åkergräsklippare som vi har xD det va faktiskt ganska kul med tanke på att jag får pengar för det :D fast pappa klagade på att jag körde för fort... Hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0