Förklaring/Lösning

Hejsan hoppsan, det var ett tag sen nu... faktiskt två veckor sedan!
Jag har lite problem med bloggningen just nu eftersom att min telefon fackar sönder så jag kan inte logga in på blogg appen så därför ingen bloggning. Jag har ju inte heller någon dator så ja.... men jag kommer göra såhär att jag kommer blogga lite då och då under sommaren, sedan när jag fyller år i augusti ska jag önska mig bidrag till dator och införskaffa mig en dator med allt jag vill ha! så då kommer jag skaffa en  ny blogg för min är helt konstig på stilmallarna osv. Så då blir det start på nytt igen med en ny fräsch blogg, kanske fixar en lite tidigare men får se när jag har råd med dator så nu vet ni hur det ligger till. :)

Hittade lite bilder från 2008-2009 när jag hade Taffy och min syster hade Dennis, kolla vad små båda vi och hästarna var!!









Kommentarer
Elin T

HAHAHAH! Fan va söt du är, haha älskar bilden på dig & Taffy! :D

2012-06-29 @ 21:13:17
URL: http://elintfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0