hejsan

Hejsan :)
Nu kan man faktist säga att det är sommar! Nu har det änrligen blivit lite varmare o solen e framme lite mer!
Har egentligen inget speciellt att skriva... Dessa senaste dagarna har jag varit i stallet, med kompisar och badat llite o så.
Idag har jag precis rivit ner hela staketet vid våran altan så pappa kan bygga ut, sen i em ska jag skrapa bort färg från staketet på balkongen så jag kan måla om det. Bra att tjäna lite pengar!;)
 
Hehe lite gamla bilder, den övre e på mig o min syster när jag hade Taffy och Amanda hade Dennis som jag nu har... haha jag går i min systers fotspår....
Den undre är en bild från vintern 2010 när jag red in en häst som heter Rakel.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0