Tjenare Tjenare!

Halli Hallå!
igår kväll sov jag hos Ylva med Rebecca också, det var väldigt länge sedan som jag var med henne så det var roligt att få träffa henne igen! :D
Men idag har jag iaf varit i stallet hela dagen med damp barnen (y)
Jag hade även stalltjänst idag på em.
Imorgon får jag lite sovmorgon iaf men sedan vid 10 ska jag klippa mig och även slinga
(vilket verkligen behövdes!) 
sedan ska jag också hoppträna imon kl:14 så det kanske kommer lite bilder från det också C:

Här är även bilderna som jag lovade som är från när vi red ut i skogen och när jag släppte Dennis och Baldwin i ridhuset.


En bild på mig o Dennis, och Jeeesica och Gosshawk från nyårs afton när vi red ut med Sofia och Rebecca:D


Full fart!
(Baldwin längst fram och Dennis tätt intill bakom)


Dennis<3



Jo jag vet att det e suddiga bilder men bara för att dennis var med så ni får stå ut med att dom e lite suddiga sådär^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0