Tjenare Tjenare!

hej hej!
Idag har jag varit i skolan första gången efter lovet, det va gasnka kul faktiskt att träffa alla kompisar;)
Men nu på efter middagen har jag haft stallet och ridit lektion.
Lektíonen gick hyffsat, han blev jättestark efter ett tag så jag har jätte myckket träningsvärk + att jag har tränat idag så nu har jag typ ont i hela kroppen... MEN man ska inte klaga, det finns ju alltid folk som har det värre! ;)
Men just nu sitter jag och kollar på tv, har precis ätit men ska snart duscha!


Men men nu har jag tänkt att skriva om lite polika saker om mig själv under några
dagar framåt såm att ni kan få veta lite mer om mig! :)

Dag 1: min barndom
Dag 2: min sommar 2011
Dag 3: min häst
Dag 4: en nära kompis
Dag 5: mina idrotten jag hållit på med
Dag 6: Minnen som jag saknar
Dag 7: mina intressen


En bild på mig och min syster från i somras när vi vva på landet, saknar sommaren!:(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0