Sommar 2011

Min sommar 2011.
Min sommar såg ut ungerfär så här om man ska ta det kortfattat:
I början av sommaren var det träningsläger i stallet som var i 5 dagar och det var väldigt varmt och väälllddiigtt kul, trots mina första astma attaker men som tur va fanns det folk som kunde hjälpa mig typ min syster och Liina, Tack!
Jag var mycket med Matilda min syster och Jossan och många andra kompisar också.
 Sedan lite längre fram efter träningslägret och alla andra ridlägrena som var i stallet började jag, Amanda och Matilda sommarjobba i stallet.
Då började jag även umgås mer med Elin, Jessica och Rebecca. Rebecca har jag ju kännt nästan hela mitt liv men det var då det blev vi 4 :D
Vi hade fotodagar, sov över nästan varje dag och hade det bara allmänt gött, (längtar tillbaka!!!!)
Jag red inte så mycket då eftersom att min häst gick på sommarbete men var ändå o kollade till honom varje dag.
Jag, Amanda och Carro bodde också ett tag i siris hus när dom var utomlands.
Jag var även mycket på landet och solade och badade, bla bodde jag där en vecka med min kusin Emma :D
Sedan i slutet av sommaren satte jag igång min lilla häst igen det var också lite små tävlingar då också. 
Var fortfarande lite på landet, va med kompisar och jag fyllde även år, yay :D Och vi betsämde oss också då för att flytta till lerum!
Sedan började skolan och vardagen drog igång igen...
Nu har det gått ett halv år sedan sommaren var och jag längtar sjukt mycket till denna sommaren och hoppas på att den kan bli minst lika bra som den förra !















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0