My horse

Derwen Dennis.
Som ni såg på rubriken ska jag skriva lite om min lilla polle.
Jag har en D-ponny, en valack som heter Derwen Dennis.
Han fyller 10 år i år och jag har haft honom sen 1 mars 2011.
Jag tävlar för det mesta dressyr med honom men även lite hoppning.

Jag skulle beskriva honom som en pigg och glad, busig ponny men ibland lite osäker i sig själv men ändå väldigt nyfiken på saker o ting. Han är även en mycket bussig ponny som gör saker för en, han gillar även at arbeta och man märker när han känner sig trygg och säker.
Han har en väldigt stark personlighet som är glad mysig och man känner sig trygg hos honom. A det går inte riktigt att beskriva men han är nog den bästa hästen jag har haft!






<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0