hopp, ännu ett år över...

Hej hej, det känns som att det har hunnit hända jätte mycket saker under 2011...
Det har varit det bästa året på länge!
men men, nu får vi hoppas att detta året blir lika bra det om inte ännu bättre:D
Idag har jag iaf ridit i ridhuset och tränat dressyr och det gick bra!(kommer även bild från det fast inte idag)
Annars har jag inte gjort så mycket, jag sov typ halva dagen o sen på eftermiddagen så va jag bara i stallet med Jes, Reb o Elin:D
Här kommer lite bilder från roliga stunder som hände 2011.












































Döda mig inte nu reb, okej?:*





















Tack alla som har fått mig att vara glad, skratta och bara ha det allmänt bra under detta år!
2012 here i come!!



Kommentarer
REBECCA

Åhhh då är sååå död imorgon!!! :*

2012-01-02 @ 14:34:33
URL: http://rebeccabohlins.blogg.se/
Rebecka Andersson

Saknar dig Lovisa!!!!! <3

Goa pepparkakor förresten!!! Haha

2012-01-05 @ 10:39:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0