Halloj där

sorry för att jag inte har bloggat på några dagar men har inte hunnit:( har ju varit ganska mycket på gång nu det senaste dagarna...
Torsdag:
I Torsdags hopptränade jag med Dennis och det gick jätte bra! På kvällen hade jag även stallet och var med reb, jes och elin :) Jag klippte mig även och slingade håret på förmiddagen och nu för tiden får man visst en ipad vid spegeln och en massagestol ist för en liten gammal tidning, lyx var det!!
Nu har jag också börjat borsta lite på en liten ponny som jag gillar väldigt mycket som heter Shutterfly:D
Fredag: I Fredags hade jag stallet på fm och jag red med jes och reb :D Sedan på kvällen åkte vi på middag hemma hos farmor.
Lördag: I Lördags var det löshoppning vilket var sjukt kul och mycket lärorikt! Jag var med med Dennis och han var jätteduktig, fast i början kunde jag inte ens komma in i ridhuset med honom när han såg allt som var där inne men med lite övertygellse så gick han!:) Sedan på kvällen sov jag hos elin och hade film kväll och vi kollade på, Red riding hood och kalle och choklad fabriken^^
Söndag: Idag har jag varit i stallet och pysslat lite med Dennis och Shutterfly, tvättat o lite sånt ;) Jag hade även stallet idag på em och idag var vi bara tre st men det gick bra ändå som tur va!
Men just nu ligger jag i min säng och äter godig o kollar på film med min mamma :)

(Det kommer lite bilder imon från dessa dagarna som varit nu(y) )

Adios amigos!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0