Halloj där

Hej hej, jaja jag vet att jag inte bloggar nu men datorn e fortfarande damp... Men nu ska jag iaf skriva lite om min barndom och mitt liv för er som inte vet så mycket om mig :)
Jag har växt upp i en familj med 5 medlemmar, en bror och en syster och såklart mamma och pappa.
Jag älskar att sporta så det har jag typ gjort hela min barndom och det gör jag fortfarande, tex har jag gått i konståkning, fotboll, löpning och ridning.
Jag växte upp med kompisar som jag fortfarande är mycket med idag tex. Rebecca och Ylva, vi har gått i samma klass alla åren förutom nu detta året när jag flyttade och bytte skola, Rebecca är jag ju nästan med varje dag men Ylva är jag inte så mycket med nu eftersom att hon har sin häst på ett annat ställe osv. Men iaf så saknar jag att gå i samma klass och träffas varje dag och bara ha det bäst, dessa tjejerna har alltid varit där för mig och jag älskar dom!
Men nu idag håller jag fortfarande på att träna ganska mycket och såklart vara med kompisar och mycket annat! Man är ju bara barn en gång i livet så man får ju passa på att njuta medans man väl är det!;)

Bilderna bjuder jag på, hade tyvärr ingen bild på mobilen som e på mig o reb o Ylva :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0