bilder och videoklipp

http://www.youtube.com/results?search_query=l%C3%B6shoppning%2C+burhult+stuteri+och+ridskola&oq=l%C3%B6shoppning%2C+burhult+stuteri+och+ridskola&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=10541l31395l0l32351l41l41l0l37l37l0l523l933l0.1.1.5-1l3l0
Klicka på länken för att kolla på löshoppningen som vi hade, Dennis heter min häst så kolla på honom!
här kommer bilderna som jag lovat!

Shutterfly, den ponnyn som jag sköter ;)

Jag har även kommit in i en Johnny Depp period, har typ kollat på alla filmer som han är med i, bla kalle och choklad fabriken, pirates of the caribbean och alice in wonderland ^^ 







Han e så jäkla grym!


Här är också en gullig liten  bild på reb och maderia i hagen efter att vi jagatt henne som idioter för hon var lös och vi som e så himla smidiga fick inte tag på henne efter ett bra tag....^^


Kommentarer
din grymma syster

okej vet att du kmr bli sur nu men du måste skriva vem som gjort videon/äger bilderna om de inte är du!

De allra flesta är väldigt petiga med sånt :)

2012-01-09 @ 21:40:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0