we just having fun, we don´t care who see

Gårdagen:
Igår sov jag hos Jessica, vi åt MASSA godis och kollade på friends with benefits. Den filmen va jättebra! Jag har faktiskt inte sett den innan men den va jättebra, sen hade vi bara allmänt damp och lekte med hennes hund^^ 
Dagen efter åkte vi hem till mig o va hos mig en stund men vi fick lite långtråkigt så vi gjorde varandra jättesnygga... verkligen.. jättesnygga!

Japp... Såhär såg vi ut, Jag fixade Jessica och hade lite grinchen tema på henne^^
O jag såg bara ut som en kille med konstigt hår...

Idag: Skolan
Idag var jag i skolan igen.. Så det betyder att lovet är slut :( Men det va ändå kul att träffa alla i skolan också så det va inte så farligt :)))) Men nu sitter jag och försöker plugga matte och spanska fast jag fattar ingenting så det går inte så bra :s Men men pappa får hjälpa mig sen :) Men nu ska jag duscha o lite sånt så
see ya!


Kommentarer
Elin T

Sv: Åh tack babe :*



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0