Våren!!

Gårdagen: igår va jag på horse show på fm gick jag med, Amanda, Jossan och Kathrine och på em gick jag med Jossan, Amanda och Matilda:D jag gick även en stund på mässan med Elin, Jes o Reb!
Vad jag köpte:
$Ett till silver bett som jag kan ha på det nya gränser som jag köpte här om dan.
$Jw grimma till Shutterfly
$blått vanligt grimskaft (fick det för 10kr(y) )
$ Hansbo dressyrschabrak, blått med röd kant
$En tröja som jag,jes o reb oxå köpte som det stog: jag e inte dum, jag har bara otur när jag tänker >.<
Sedan så träffade jag också Partik Kittel som jag stog o pratade med i typ en kvart om hästar o vad han hade för häst när han va liten osv osv. Ganska häftigt! Jag fick hanns autograf också på jätte stora vantar och jag fick också en plansch :DSenare på kvällen så vann han också dressyren!

Idag: Idag har jag mockat o fixat hos mina kaniner o släppte ut dom på gräsmattan en stund sedan efter lunch ska jag gå bort till stallet o rida ut i det härliga vår vädret o kanske även gå ut en stund med Shutterfly :D
Hörs sen i njut av denna dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0