Onsdag, Nostalgi

Onsdag:
hallå där käka blåbär! 
Igår på förmiddagen så var jag istallet och red på gärdet med min kära syster, det gick bra o hästarna var mycket glada!:D  Kommer även en liten bild från de c:
Sedan på eftermiddagen gick jag över till Liina och Veera och red deras häst, Ferrari en liten sväng.
Ferrari är en valack som jag tror har fullblod i sig, vet inte riktigt vad han är för ras^^ Men han vara väldigt rolig att rida. Det fanns även mycket fina galopp stäckor där o det känndes bara som om man flög fram! Tack för ridturen Liina & Veera!:)
Jag, Liina och Veera kom även fram till att dagens tema var nostalgi. Orkar inte skriva alla saker som tydde på det, hehe. Men det var nostalgi grejer överallt!:o
Sedan på kvällen passade jag Disa och bara låg i min säng o kollade på tv o myste med vovven c:


foto: Amanda Tillman
Den ville inte bli större :( men men


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0