Mulle

Hej hej!
Idag var jag i skolan som vanligt.
Efter skolan gick jag bort till stallet och red ut i skogen med Jessica, Rebecca och Ida (en tjej som hyr Fantomen)
men Elin red inte med fast det var nog bra eftersom att hon fick en hjärnskakning förra veckan så ska hon vara lite försiktig och ta det lite lungt och lungt va det sista som våran ridtur var!^^
Hästarna var jääättee pigga och glada och Dennis kunde inte stå stilla i 1 sek!
Men det är bara kul när hästarna är dampiga!

Imorgon ska jag iaf på horse show men Jossan, Kathrine, Matilda och Amanda så det kanske inte blir så jätte mycket bloggade ;) Men jag ska försöka mobilblogga lite (y)
(Bild kommer sen från gårdagen på horse show)


Det här va ungefär min häst idag ^^
hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0