Horse Show

Hej hej!
Idag har jag sluppit att vara i skolan på grund av at jag va på Göteborg Horse Show hela dagen med Ylva :D
Jag ska även dit på lördag fast dåå ska jag gå med Matilda, Jossan och Amanda.
För att vara jag så köpte jag väälllddiiggtt lite idag faktiskt men grejerna som jag kte var lite dyrare så då hade jag inte råd med så mycket saker men jag ska köpa mer på lördag :D

Dagens köp:
Marinblå lindor med Sverige flagga på spännet med stenar, (vet inte vad det va för märke)
Svart trän med vitt foder + silvriga stenar på pannbandet, helt klart det bästa köpet idag!!(vet heller inte vilket märke det var men det va något danskt..)
Svart läder sadeljord till dressyr sadeln (nått konstigt märke som jag inte vet hur det stavas:s )
Bild kommer imon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0