halleloja

haloj
Idag va det pedagogoísk eftermiddag så vi slutade halv 12, va ganska gött :D
Nu sitter jag hemma o pluggar o har pillat lite med bilder på datorn.
Snart ska jag gå bort till stallet o ha stalltjänst sedan ska jag också rida lektion, jag hörde även att Gunn skulle röra om lite så vi skulle tydligen inte få rida våra egna hästar så ska bli spännande att se vem jag ska rida... 
Igårkväll hade jag lite tråkigt så jag virkade en rosa mössa som jag kan ha när jag e ute o springer om det blir lite kallare :)

Ni får även gärna komentera inläggen om era åsikter o era tankar, kanske även länka någon annan blogg som jag ka läsa!:)))

Mössan :)


Bild från igår (jag vet att den e lite suddig)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0