Fredag:

Hej hej bloggen! Idag har väll varit lite av en slappardag men det behövs ju oxå ibland... Som jag skrev förut så sov Ylva hos mig igår så jag spenderade hela fm med henne! Vi log mest i min säng o kollade på tv o bara hade roligt!:) På em gick jag bort till stallet o tog hand om hästarna, Dennis fick springa lite på gärdet o det va såklart roligt! Jag red med jes o reb:) jag har även hand om en kompis häst nu denna helgen, Derwen Pride heter hon, Pride är ett welsh cob sto på kanske 7 år eller nått.. Så henne har jag oxå pysslat med idag! Hann även bortsa lite på lilla Shutterfly :D

Btw ville jag bara säga krya på dig frugan för Elin har nämligen fått hjärnskakning när hon ramlade av förra veckan så får hoppas att det blir bättre!<3 dagens tema är föresten knasiga dagen, allt är typ tvärtom vad det brukar vara !:$ knepigt de där!
À det va väl allt jag hade o säga så nu ska jag väll sova lite för jag har stallet imon bitti så ska upp tidigt till pollarna!:)

Ps. Shutterfly ville inte riktigt samarbeta på kortet ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0