Det va ett tag sen nu...

Hej hej.
Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar men jag har inte haft tillgång till dator :( eftersom att jag inte har någon egen dator nu så då måte jag låna min systers hela tiden(y)....
Men jag sparar nu för att köpa en dator sen o då kommer det såklart bli mer bloggande!:D
Asså jag får damp på den här designen! det e inte ens en header!!:( Men jag ska få hjälp av Jessica att fixa en ny men har någon något föslag till vilken design man ska ha?:)
Idag har jag varit hemma o lekt med bästa kompisen o hon ska även övernatta här :D

Rut den lilla hunden som jag passade förra veckan åkte hem igår:( Jag vill behålla henne!!
MEN nu passar min syster en kompis hund så nu kan jag gossa med den istället.
Nu har även en  ny månad börjat o om man tänker på chiips förbudet som jag, reb o jes har så e choklad månaden slut o  nu e det läsk månaden så nu får vi inte äta choklad längre :( Men denna månaden blir nog rätt sockerfri för jag gillar inte läsk o choklad e ju de ända vi får äta (vilket vi inte får nu denna månaden)
Här kommer lite bilder från dessa dagarna som gott


Va ute på promenad med lilla Shutterfly och Jessica o Maddick 


Rut


Disa och  Rut






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0