yeeess

Hej hej kompisar.
om ni undrar varför bloggningen vart så dålig beror detta på att jag har varit tvungen att koncentrera mig väldigt mycket på moppe körkortet och pluggat jätte mycket till de.
Idag gjorde jag moppe provet och jag klarade det så nu har jag mitt körkort! ÄNTLIGEN!
igår va jag sjuk så då låg jag hemma hela dagen men idag mår jag bra igen så det e najs!
annars har det väll inte hänt jätte mycket förutom att jag fyllde år i lördags så då hade vi släkt kalas och då fick jag massa fina grejer, sedan va det vidare hem till alva där det va några kompisar så där fortsatte firandet :)
 
Har inte mycket mer att säga just nu så ni får ha det bra hejdå!
Bild på fin fina Shutterfly och Jade från förra sommaren.


Kommentarer
koblaja

skärpning med att lägga upp andras bilder!!!! D:

2012-09-04 @ 23:02:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0