Dagen

Hej hej! Idag har det mycket ska jag lova!
Dagen började med att jag o mamma åkte in till allum och köpte nya löparskor och en ny skjorta som jag ska ha på riks! Det va "köp tre betala för två" varianten på skorna så då sa mamma att jag ändå sliter så mycket på skorna i stallet så då fick jag två par skor, ett par som jag bara har i stallet o det andra paret när jag tränar, och det tredje paret fick mamma! Skjortan som vi köpte är bara en helt vanlig vit som jag ska ha när jag ställer ut på lördag från H&M :)
På vägen hem åkte vi förbi häst och hund och köpte gräsbroddar om vi skulle behöva det på söndag, vilket vi förmodligen kommer att behöva.
Sedan gick jag till stallet. Dennis fick på sig sin tapp sko, jag tränade och badade Sara Emy, red Dennis och ryckte manen på honom och grejade lite med Sioned.
Nu på kvällen innan vi gick hem tränade jag och Elin med dom hästarna vi ska ställa ut och sprang med dom och tränade på att ställa upp osv. Vi bestämde även efter att ha sprungit med Sioned att vi struntar i att ställa ut henne för hon springer inte bra och faller in i galloppen hela tiden och visar tecken på hälta lite då och då... Tråkigt.
Jaja det va väll allt för idag så ha de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0