Yesterday (måndag)

Hej hej hej hej, igår va jag på landet på kalas o firade farfar.. De va väll kul o vara på landet igen för jag har ju inte varit där sen i somras ;) om ni undrar så e våran sommarstuga i Kungsbacka vid havet, det e jätte fint där! Längtar till sommaren få man kan bada o åka ut med båten till dom olika öarna son finns där!:))))))))
Sedan när vi åkte hem skulle vi egentligen lastträna men det blev inte så pga det dåliga vädret, eftersom att Dennis är en såpass känslig häst så är det onödigt om något går fel o det blåser o ösregnar så mycket som det gjorde ;(
Dennis vilade igår o istället för lastträningen tvättade jag honom o fällde av det sista av vinter pälsen! Sioned fick också vila från en promenad o med henne borstade jag o tvättade lite o sånt!:)
Ja, dagen va bra även det dåliga vädret!
Här kommer lite bilder på påskägg som jag fick, har två ägg till men tog inga bilder på dom :)
ÄLSKAR PÅSKGODIS!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3192532/images/2012/pic_197753843.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0