Shoppa

Halloj! Jag vet att jag inte bloggade igår.. Hehe men jag somnade jätte tidigt och hann inte/orkade inte^^
men igår så va jag bara i skolan en timma för sedan tog jag tåget in till stan och mötte mamma där för jag skulle till tandläkaren i möndal då o kolla om jag skulle ha tandställning eller inte... Kul. Svaret på detta var att jag ska få tandställning (räls) :(((((( jag ska ha den i cirka 2 år!! Jag ska få den typ i sommar men då blir jag iaf av med den innan studenten!:) sedan efter det åkte jag och mamma och shoppade lite.
Jag köpte:
neon rosa jeans
Svart blus
Blåa shorts som var höga i midjan med guldknappar
Vita paladium skor
Detta var mina köp vilket jag är mycket nöjd med!! (bilder kommer imon)
Idag har inte hänt något speciellt en helt normal tisdag, va i skolan, hade stalltjänst och red lektion :)
Men nu ska jag kolla på desperate housewives så vi hörs imon!!
See ya



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0