Rensa rabatter....

Hopp nu ska jag ge mig ut i trädgården och rensa rabatter, jätte kul...
Men jag får pengar för det så det är värt! Asså grejen är att hur mycket jag än rensar så tar det aldrig slut!!!:O
Tur att det är fint väder iallafall så slipper jag stå o göra det i regnet som jag fick göra igår...:(
Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra... kanske lastträna, åka till allum och handla lite elr nått, imon bitti ska jag till stallet iallafall o göra iordning alla mina hästar för sedan på em har jag stallet och senare ikväll ska jag nog baka till clear-rounden som kommer vara på söndag :)
HAHAHA det här e typ jag...^^


Kommentarer
Amanda. L.

Hahaha! kan tänka mig att det inte är det roligaste!xD

2012-04-12 @ 19:52:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0