Regn..

Heeej där! Moder natur verkar inte gilla oss idag... Det spöregnar o vi e på tävling ... Kanske är för att det är en dyster dag idag, vet ni varför det är en fyster dag? Jo för mitt nio åriga marsvin Lisa dog idag... Jag har haft henne srn jag va 6 år o lekte jätte mycket med henne då men nu på senare tid tycker jag inte att dom är så värst roliga. Men ett djur e ett djur o man måste ta hand om dom äcen om dom inte e så roliga! Marsvin brukar bli 4-5 år men på något sätt har mitt överlevt i hela 9 år... Jaja nu har Lisa gått till dom sälla jaktmarkerna.
Men just sitter jag och Rebecca i transporten o håller Mr sällskap :) här blir vi inte blöta iaf ^^ hehe

Hehe kanske hittar nån bild på mitt lilla marsvin o lilla jag sen när jag kommer hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0