PÅSKLOOOOOOVVVVVV

HEJ HEJ!
Idag va sista dagen i skolan  så nu är det PÅSKLOV!!!:D
Det e så gött för efter påsklovet ska jag bara gå i skolan 2 dagar för sen åker jag til KANARIEÖARNA!!!!!!
Jag e typ nervös redan nu, har ju aldrig flugit förut... tycker ni läsare som är sämst på att visa att ni existerar att det är läskig?
Men senare idag ska jag åka hem till Frugan<3 och sova hos henne, Reb och Jes kommer också dit så det blir najjjjssss :))
Just nu sitter jag iaf och håller på med basjskolarbete som jag måste göra klart till efter påsklovet o jag tyckte att det är lika bra att göra det nu så behöver jag inte tänka på det senare på lovet ;)
Hell yeah det e looooov! :D


Kommentarer
Liina

Det är inte alls läskigt att flyga :) Ta med tuggummi bara till start o landning, man kan få lite lock för öronen av höjd/tryckskillnaden. Annars är det rätt kul faktiskt, fast jag brukar bara somna xD Men då kommer man fram fort! :P

2012-04-05 @ 20:33:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0