Gårdagen

Heeej, igår va jag med på hopp tävling i Råda, o det va Isa Fisa som tävlade på Anne o Kitty, små b-ponnyer (mina gamla hästar) det gick bra och åkte hem med en 3 placering med Kitty + en clear-round och med Anne blev det en 5 placering :) mycket snälla små hästar! Jag blir så jäkla tävlings sugen när jag kollar på någon annan som tävlar!!
På em red jag Dennis lite i paddoken o det gick bra! Sedan va det dags för lastträning och det gick VÄLDIGT bra, han gick hela vägen in så jag är en väldigt glad tjej just nu! Fick lite mera påskägg son det kommer bilder på sedan :)
Gahah min telefon hade 1% batteri hela dagen, det dampar as mycket på sistonde!!xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0