This is me...

Hej!
jag heter Lovisa och är 14 år, har precis flyttat till lerum från patille.
jag är en tjej som älskar att träna, vara med kompisar och vara i stallet!
Jag hyr nu en häst som heter Derwen Dennis som jag hyrt sen i mars 2011 och han är 9 år.
Jag har ridit i 9 år nu och har haft  i 8  olika hästar plus några små ponnyer som jag har ridit in.
Jag rider på burhults stuteri och ridskola och har alltid gjort det!
Just nu tävlar jag för det mesta i dressyr men älskar att hoppa men tyvärr älskar min häst inte det...:(
Jag gillar även att träna.. väldigt mycket! tex. så har jag spelat fotboll, konståkning (när jag var väldigt liten:P), och såklart ridning;D
Hopp... jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men det här e jag och jag älskar mitt liv!:DBästa<3jag o min damp syster amanda^^


Kommentarer
Siri J Ohrankämmen

Hej Lovisa!!

Roligt att få börja läsa din blogg! :)

Fina bilder.



/Siri

2011-12-26 @ 19:55:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0