Gott nytt år!!!:D

Gott nytt år allesammans!
Idag är det nyårsafton så idag har jag ridit ut i skogen med rebecca, sofia och jessica. Det var ganska kallt i att rida ut men det var väldigt fint i skogen med all frost!:D
Fast en sak som är dålig är att ikväll kl: 00.00 börjar mitt godis löfte som jag ska hålla i ett helt år!
Det e jag, Rebecca och Jessica som ska ha  tävling så den förlorar först är skylldig dom andra 100 kr var, så jag får hoppas att det går bra men det gör det nog för det handlar ju om pengar denna gången;$
Ikväll ska vi bort iaf och fira nyår så vi får väl hoppas att det blir roligt!
Gott nytt år på er o hoppas att ni får en sjukt rolig kväll!!:D
Detta året har gått så sjukt fort men det e ju som man säger, tiden går fort när man har roligt!







Bästa<3jag o min damp syster amanda^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0